Raunsmed Fjerkræ Case | Social Mate

Raunsmed Fjerkræ

Raunsmed Fjerkræ er kendt for at producere dansk frilandsfjerkræ og tilbehør til private forbrugere, som ønsker at etablere egen hønsegård. Derudover leverer de fjerkræ til fødevareindustrien, der ikke er gået på kompromis med kvaliteten, og de har eget slagteri på matriklen. Raunsmed Fjerkræ leverer den fulde gårdoplevelse, hvor det er muligt at se dyrene og handle i deres hyggelige gårdbutik.

622%

Rækkevidde på Facebook

2000%

Facebook besøg

751

Nye følgere

Casen

  • Organisk markedsføring
  • Content
  • Strategi

Raunsmed Fjerkræ er en gammel familieejet virksomhed, der længe har benyttet sig af trykte medier og sociale medier. De ønskede at være mere aktive på sociale medier med organisk markedsføring og forbedre deres fortælling om livet på gården, dyrenes gode liv og på samme tid dele ud af deres store viden omkring fjerkræ.

Sådan har vi hjulpet Raunsmed Fjerkræ

Først klarlagde vi en klar markedsføringsstrategi sammen med Raunsmed Fjerkræ. Den skulle være med til, at Raunsmed Fjerkræ forblev velkendt på markedet og vækstede. Strategien skulle indeholde organisk markedsføring på sociale medier, hvor indholdet skulle integrere humor, nyttig viden og omfattende information om fjerkræhold og andre relaterede emner til følgerne. Målet var at skabe værdi for følgerne på de sociale medier, en ekstraordinær service og opbygge en fantastisk relation mellem følger og virksomhed.

Hver måned besøger vi Raunsmed Fjerkræ for at indsamle content, der skal bruges til deres organiske markedsføring. Derefter tager vi os af alt, der har at gøre med tekstforfatning, redigering, planlægning og administration af deres sociale medier.

Vil du have hjælp til markedsføring på sociale medier? Kontakt os lige her.

Andre cases