Fairpris | Case fra Social Mate

Fairpris

Fairpris hjælper både privatehusstande og virksomheder i at optimere deres energiforbrug. De gør det enkelt og økonomisk fordelagtigt at omsætte grønne principper til handling.

Grønomstilling kan være en jungle, hos fairpris vil de sikre kunderne får den rigtige rådgivning og tryghed for at finde den løsning der passer til hver kunde.

Casen

  • Annoncering
  • Organisk markedsføring
  • Content
  • Strategi

Fairpris navigerer i et konkurrencepræget marked, hvor mange aktører kæmper om de samme kunder. Fairpris ønskede derfor hjælp til at skille sig ud fra konkurrenterne ved hjælp af inspirerende content og humor. De havde også brug for hjælp til at indsamle kvalitetsleads til deres salgsafdeling.

Sådan hjælper vi Fairpris

Vi har hjulet Fairpris med at udvikle videoserien “Klimaidioten”, som på flere sociale kanaler er gået viralt og har mere end 2 millioner visninger. Den øgede synlighed har gjort, at flere tænker på Fairpris, når de tænker på bæredygtige løsninger.

Hver måned besøger vi Fairpris for at skyde indhold til deres sociale medier, som både bruges til organisk markedsføring og betalt annoncering.

Andre cases