Succes med Facebook annoncering

Succes med Facebook annoncering

Facebook er uden tvivl det største sociale medie i Danmark. Det er mediet hvor man holder kontakt med venner og familie, bliver opdateret på nyheder og bliver underholdt til sent ud på natten. Facebook annoncering er derfor både relevant for dig som arbejde med B2B- og B2C salg.

 Annonceringstyper på Facebook

Der findes mange forskellige måder at sprede sit budskab på Facebook og vi har her lavet en oversigt over nogle af dem. Når du vælger Social Mate som annonceringspartner, vil du under hele processen være i tæt kontakt med en fast tilknyttet annoncemanager og få hjælp til din Facebook annoncering. Vi varetager alt det praktiske omkring dine annoncer, så du kan fokusere på at drive din forretning.

 

 

Push annoncering

Facebook Ads

Retarget annoncering

Facebook annoncering

Trafik og konverteringer

Facebook Ads

Push annoncering

Push annoncering er en strategi for Facebook annoncering, hvor man som virksomhed presser sit budskab ud. For eksempel i forbindelse med lanceringen af et nyt produkt eller en ny virksomhed hvor behovet endnu ikke er opstået hos kunden, og du derfor er nødt til at skabe dette behov.

Det gør du blandt andet ved:

  • Trafik til hjemmesiden
  • Videovisninger
  • Websitekonverteringer
  • Brand Awareness
  • Fremvis dine produkter
  • Opslagspromovering
  • App installationer
  • App engagement
  • Begivenhedssvar
  • Få nye leads

Retarget annoncering

Hvordan kan retargeting Facebook annoncering hjælpe din virksomhed? Nå ud til målgrupper, som allerede kender dig. Annoncer for folk, som har besøgt din website, din app, din forretning eller din Facebook-side.

Retarget Facebook annoncering (Kræver Facebook pixel)

  • Personer, der har besøgt din hjemmeside
  • Personer, der tidligere har købt dine produkter
  • Personer, der tilføjede produkter i indkøbskurven, men ikke gennemførte købet.
  • Dynamisk retargeting
  • Og mange mange flere…..

Tilpas hver enkelt annonce til hver enkelt kunde, helt automatisk.

 

Trafik og konverteringer 

Facebook har funktionen “klik på website”. Hvis du har som formål at din Facebook annoncering er at skaffe mere trafik til din hjemmeside, er “klik til website”-annonceformen den rette for dig.

Ved at annoncere mod, at folk skal klikke ind på en website, gør du hele din annonce klikbar og brugeren vil derved blive sendt ind på din hjemmeside.

Når kunden havner på din hjemmeside, skal du have en landingpage som fanger kundens interesse. Formålet er at konvertere en kunde fra “kold” til “varm” ved at skaffe kontakt information på en potentiel kunde.

Vil du have hjælp til Facebook annoncering?

Hvorfor skal du vælge Social Mate som partner til Facebook annoncering?

Hos Social Mate kan vi som noget helt unikt tilbyde vores kunder en komplet løsning inden for markedsføring og Facebook annoncering. Som content marketing bureau, kan du trygt lade os stå for billede- & videoproduktion, tekstskrivning, opsætning og den fulde administration af din Facebook  annoncering og kampagner. Vi hjælper både B2C- og B2B-virksomheder med at nå eksisterende og nye målgrupper gennem verdens største sociale netværk.

Er Facebook annoncering noget for dig?

Vi forstår godt, at det kan virke uoverskueligt at komme i gang med annoncering på de sociale medier. Derfor skræddersyer vi en løsning til dig, som tager udgangspunkt i din nuværende situation. Inden du bliver kunde hos os, starter vi altid op med et uforpligtende møde, hvor vi lærer hinanden at kende. Vi har fokus på dig og dine behov, så du kan have fokus på at drive din forretning.

Lyder Facebook annoncering som noget for dig? Udfyld kontaktformularen nederst på siden, så ringer vi dig op hurtigst muligt.

Få succes med Facebook annoncering ligesom Rezponz har fået

Vi hjælper hver måned Rezponz med at finde nye medarbejdere til deres kundeservice team. Vi har skræddersyet en pakke, hvor vi administrerer deres sociale medier og står for alt Facebook annoncering. Vi laver både videomaterialer, tager billeder og laver grafiske opslag for Rezponz. Vi samarbejder tæt for at få succes med deres marketingindsats på de sociale medier.