VM Madhus | Case fra Social Mate

VM Madhus

VM Madhus har siden 2004 leveret et madkoncept, hvor du får skøn mad til små priser. Hos VM Madhus kan du nyde en af de bedste omgivelser med fjordudsigt til Limfjorden. Restauranten har i de seneste år udviklet sig i nye og innovative retninger uden at miste fokus på sit koncept. I 2021 skiftede restauranten ejer, med ambitionerne om at styrke konceptet i endnu højere grad. Som et led i denne vision var det naturligt at indgå et samarbejde med Social Mate om content marketing på sociale medier.

Casen

  • Organisk markedsføring
  • Content
  • Strategi

Målsætningen for samarbejdet var at skabe mere struktur og aktivitet på restaurantens sociale medier, herunder Facebook og Instagram. Samtidig har vi i samarbejde med VM Madhus lavet en komplet rebranding af virksomheden med tilhørende navneskifte. Dette er sket i forbindelse med  den omtalte sag om retten til navnet “Victors”, som også har været omtalt i medier som MigogAalborg og aalborg:nu

Sådan har vi hjulpet VM Madhus

Som led i strategien om at skabe en stærkere brandfortælling om VM Madhus, er både video- og billedmateriale samt grafiske illustrationer blevet implementeret via markedsføring på sociale medier. 

Med denne markedsføringsindsats, har Social Mate indenfor 3 måneder formået at øge rækkevidden på både VM Madhus’ Facebook og Instagram med stigning på 112% sammenlignet med tidligere perioder. Samlet betyder dette, at VM Madhus nu når ud til mere end 18 tusinde interesserede følgere hver måned. Den øgede interesse for profilen, har også medvirket til vækst i antal følgere på begge platforme.

VM Madhus gået fra at have en ustruktureret og passiv online tilstedeværelse, til at have en stærk visuel og gennemført profil på deres sociale medier.

Vil du have hjælp til content marketing på sociale medier? Kontakt os lige her.

Eksempler på content

Andre cases